Продавець Rybka.in.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 2 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
692 відгуків

Зараз компанія має неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть опрацьовані з 09:00 найближчого робочого дня.

Rybka.in.ua
Графік роботи
  • Понеділок
    10:0018:00
  • Вівторок
    10:0018:00
  • Середа
    10:0018:00
  • Четвер
    10:0018:00
  • Пʼятниця
    10:0018:00
  • Субота
    10:0014:00
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380 (95) 245-72-04
Rybka.in.ua
Артем
вул. Українська, 11. Індекс 32600, Нова Ушиця, Україна
rybkainf@gmail.com
+380 (95) 245-72-04

Повернення та обмін

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Умови повернення для товарів належної якості.

Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня підтвердження замовлення за рахунок покупця, згідно Закону «Про захист прав споживачів».

У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару зв'язавшись з менеджером по контактному номеру телефону 

 +380 (95) 245-72-04 та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням.

Товар для повернення повинен бути належної якості, а саме:

 - відсутність слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо,

 - збережена та не пошкоджена товарна упаковка,

 - збережені всі ярлики та заводське маркування,

 - збережені споживчі якості товару,

 - повна комплектація,

 - відсутні будь-які механічні пошкодження,

 - відсутні сліди користування. 

 

Повернення відбувається будь якою службою доставки за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця, або безкоштовно в нашій точці ( магазин,  складі, торговій точці і т.д.) за адресою:  вулиця Українська, 11, смт. Нова Ушиця, 32600, Україна

Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у три способи:

 - переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненного товару,

 - повернення коштів через післяплату "Нова Пошта",

 - готівкою в нашій торговій точці при поверненню та огляду поверненного товару.

 

Умови повернення для товарів неналежної якості.

У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, через невідповідність очікуванням, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону 

+380 (95) 245-72-04  та повідомити про бажання заміни або ж повернення товару. 

В індивідуальному порядку вирішити питання:

 - при виявлені товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 7%,

 - при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів.

 

Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту зазначену на сайті магазину, або в месенджері Viber,  по номеру телефону зазначеному на сайті. 

 

Повернення здійснюється за рахунок Одержувача, будь якою службою доставки за тарифами транспортної компанії, або безкоштовно в нашій точці ( магазин,  складі, торговій точці і т.д.) за адресою:  вулиця Українська, 11, смт. Нова Ушиця, 32600, Україна

Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у три способи:

 - переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару,

 - повернення коштів через післяплату "Нова Пошта",

 - готівкою в нашій торговій точці при поверненню та огляду поверненного товару.
Заміна товару неналежної якості відбувається у перші 24 години після отримання поверненного товару.

 

Товари які не підлягають обміну, або поверненню.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

 

До таких товарів відносяться:

 

1. Продовольчі товари.

2. Лікарські засоби.

3. Предмети сангігієни.

4. Фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір.

5. Корсетні товари.

6. Парфюмерно-косметичні вироби.

7. Перо-пухові вироби.

8. Дитячі іграшки м’які.

9. Дитячі іграшки гумові надувні.

10. Зубні щітки.

11. Мундштуки.

12. Апарати для гоління.

13. Помазки для гоління.

14. Гребінці, гребені та щітки масажні.

15. Сурдини (для духових музичних інструментів).

16. Скрипкові підборіддя.

17. Рукавички.

18. Тканини.

19. Тюлегардинні і мереживні полотна.

20. Килимові вироби метражні.

21. Білизна натільна.

22. Білизна постільна.

23. Панчішно-шкарпеткові вироби.

24. Товари в аерозольній упаковці.

25. Друковані видання.

26. Лінійний та листовий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником).

27. Аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом.

28. Вироби з натурального та штучного волосся (перуки).

29. Товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування т. д.).

30. Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).

31. Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

   Перелік товарів, що не підлягають обміну або поверненню є вичерпним.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner